Hírek listája
SZÜNETEL A MELEGVÍZ-SZOLGÁLTATÁS
Értesítjük tisztelt felhasználóinkat, hogy távhővezeték javítása miatt
2024. június 03-án 04.00 – 2024. június 06-án 19.00 óráig
a melegvíz-szolgáltatás az alábbi épületeknél szünetel, amiért szíves
türelmüket és megértésüket kérjük:
Azonosító | Épület címe |
P-033 - 21000033 | Hübner András utca 2-4 |
P-034 - 21000034 | Hübner András utca 6-8 |
P-045 - 21000045 | Hübner András utca 10-18, Gánts Pál utca 9-19 |
P-050 - 21000050 | Gánts Pál utca 1-7 |
D2-078_22 - 20322278 | Kelemen Béla utca 42-50 |
D2-078_42 - 20322478 | Kelemen Béla utca 63-65 |
D2-080_11 - 20321180 | Kelemen Béla utca 69-75 |
D2-080_12 - 20322180 | Kelemen Béla utca 77-79 |
D2-080_13 - 20323180 | Kelemen Béla utca 81-83 |
D2-080_14 - 20324180 | Kelemen Béla utca 85. |
D2-080_15 - 20325180 | Kelemen Béla utca 87. |
D2-080_16 - 20326180 | Kelemen Béla utca 89-91 |
D2-080_21 - 20321280 | Kelemen Béla utca 54-56 |
D2-080_22 - 20322280 | Kelemen Béla utca 58-64 |
D2-080_23 - 20323280 | Kelemen Béla utca 66-72 |
D2-080_24 - 20324280 | Kodolányi János utca 7-11 |
D2-080_31 - 20321380 | Kodolányi János utca 2-4 |
D2-080_32 - 20322380 | Kodolányi János utca 6-10 |
D2-080_33 - 20323380 | Kodolányi János utca 12. |
TÁVHŐVEZETÉK FELÚJÍTÁSA A KODOLÁNYI JÁNOS ÉS KELEMEN BÉLA UTCA KERESZTEZŐDÉSBEN
Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kodolányi János u. és a Kelemen Béla u. kereszteződésében távvezeték szakasz felújítása valósul meg.
A munkálatok május elején kezdődnek, és várhatóan június közepéig tartanak. Az egyes munkafázisok kivitelezéséhez szükséges, előre tervezett melegvíz-szolgáltatás szüneteléséről értesítést küldünk az érintett Felhasználóknak.
A kivitelezés tervezett ütemezését a munkaterület feltárása során felmerülő, nem várt körülmények befolyásolhatják.
VÁLTOZIK AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT NYITVATARTÁSA
TÁJÉKOZTATJUK TISZTELT ÜGYFELEINKET, HOGY AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT NYITVATARTÁSI IDEJE AZ ALÁBBIAK SZERINT MÓDOSUL:
2024. ÁPRILIS 29-ÉN (HÉTFŐN) A SZEMÉLYES ÉS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT 07:00-19:00-IG TART NYITVA.
A TELEFONOS ÜGYFÉLFOGADÁSON TÚL AJÁNLJUK ÜGYFELEINK SZÍVES FIGYELMÉBE A SZÉPHŐ ZRT. INTERNETES ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZERÉT.
A díjfizetők belépéséhez egy rövid regisztráció szükséges a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu/dijfizeto oldalon, ami után elérhetővé válik a személyre szabott felhasználói profil.
SZÉKESFEHÉRVÁR, 2024. ÁPRILIS 18.
ÁPRILIS KÖZEPÉN AUTOMATIKUSAN LEÁLL A FŰTÉS – ÍGY KÉRHETŐ A FOLYTATÁS
Április 15-e hivatalosan a fűtési idény végét jelzi, amikor az időjárás alakulásától függetlenül, a helyi önkormányzati rendelet értelmében a SZÉPHŐ Zrt. városszerte leállítja a szolgáltatást a távhős otthonokban.
Aki a hónap közepétől kérni szeretné a folytatást, jelezheti igényét az illetékes fűtési megbízottnak, lakásszövetkezetnek vagy közös képviselőnek. A lakásoknak külön-külön nem, csak a háztömböknek, a lakóközösségek egésze részére adható fűtési célú hő. Az arra jogosultak a SZÉPHŐ Zrt. internetes felületén gyorsan bejelenthetik igényüket a folytatásra, de a távhőszolgáltató lehetőséget biztosít személyesen is eljárni a Honvéd utcai ügyfélszolgálati irodában.
Fontos, hogy az április 15. után kért fűtéshosszabbítás esetében a leállás nem lesz automatikus, az erre vonatkozó igényt külön jelezni kell a távhőszolgáltatónak.
A cég rendelkezésre állási kötelezettsége miatt, a házak belső rendszerét érintő átalakítás a fűtési szezon végéig, vagyis május 15-ig nem végezhető. A rendszereknek ugyanis addig feltöltve, kilégtelenítve, indulásra kész állapotban kell maradniuk.
TÁRSASHÁZA BIZTOS KEZEKBEN!
SZÉPHŐ Zrt. Társasházkezelés
Vállaljuk társasházak:
• közös képviseletét,
• könyvelését,
• teljes körű jogi képviseletét
Miért válassza a SZÉPHŐ Zrt. társasházkezelést?
• a SZÉPHŐ Zrt. által kezelt házak közös képviselői a nap 24 órájában állnak
rendelkezésre;
• kedvező díjszabású, jó ár/érték arányú szolgáltatás;
• szakmai tapasztalat 70 éves múlttal;
• stabil, a lakosság érdekeit figyelembe vevő önkormányzati tulajdonosi háttér;
• kiegyensúlyozott pénzügyi környezet;
• ellenőrzött működés: rendszeres és eseti ellenőrzés minden tevékenységre;
• szigorú pénzügyi, számlaigazolási és szerződéskötési szabályozás;
• 0-24 órás diszpécserszolgálat a távhővel ellátott ingatlanok esetében hétvégén
és ünnepnapokon is.
Készséggel állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:
tarsashazkezeles@szephozrt.hu
+3622541300
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT NYITVATARTÁSA
TÁJÉKOZTATJUK TISZTELT ÜGYFELEINKET, HOGY AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT NYITVATARTÁSI IDEJE AZ ALÁBBIAK SZERINT MÓDOSUL:
2024. MÁRCIUS 8-ÁN (PÉNTEKEN) A SZEMÉLYES ÉS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT 07:30-11:00-IG TART NYITVA.
A TELEFONOS ÜGYFÉLFOGADÁSON TÚL AJÁNLJUK ÜGYFELEINK SZÍVES FIGYELMÉBE A SZÉPHŐ ZRT. INTERNETES ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZERÉT.
A díjfizetők belépéséhez egy rövid regisztráció szükséges a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu/dijfizeto oldalon, ami után elérhetővé válik a személyre szabott felhasználói profil.
SZÉKESFEHÉRVÁR, 2024. FEBRUÁR 27.
LECSERÉLNÉ RADIÁTORÁT A JÖVŐBEN? ÍGY NYERJEN IDŐT!
A fűtési rendszeren történő átalakítás vagy radiátorcsere csak a távhőszolgáltató előzetes hozzájárulásával valósulhat meg.
Fontos, hogy a lakástulajdonosok még a munkálatok megkezdése előtt felvegyék a kapcsolatot a SZÉPHŐ Zrt. ügyfélszolgálatával. A távhőszolgáltató 30 napon belül véleményezi és jóváhagyja a tervezett átalakításokat a rendelkezésre álló információk alapján.
A jóváhagyás nem évül el, ezért minél előbb érdemes jelezni az igényt, amely benyújtható a SZÉPHŐ Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati rendszerén, a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu webcímen.
Amennyiben a felhasználó nem rendelkezik internetes hozzáféréssel, kérjük, keresse fel személyesen, nyitvatartási időben a SZÉPHŐ Zrt. Székesfehérvár, Honvéd utca 1. szám alatti ügyfélszolgálatát.