Hírek listája

TÁRSASHÁZA BIZTOS KEZEKBEN!

2024.02.29. 14:39:46

SZÉPHŐ Zrt. Társasházkezelés

Vállaljuk társasházak:

• közös képviseletét,
• könyvelését,
• teljes körű jogi képviseletét

Miért válassza a SZÉPHŐ Zrt. társasházkezelést?

• a SZÉPHŐ Zrt. által kezelt házak közös képviselői a nap 24 órájában állnak
rendelkezésre;
• kedvező díjszabású, jó ár/érték arányú szolgáltatás;
• szakmai tapasztalat 70 éves múlttal;
• stabil, a lakosság érdekeit figyelembe vevő önkormányzati tulajdonosi háttér;
• kiegyensúlyozott pénzügyi környezet;
• ellenőrzött működés: rendszeres és eseti ellenőrzés minden tevékenységre;
• szigorú pénzügyi, számlaigazolási és szerződéskötési szabályozás;
• 0-24 órás diszpécserszolgálat a távhővel ellátott ingatlanok esetében hétvégén
és ünnepnapokon is.

Készséggel állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

+3622541300
 

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT NYITVATARTÁSA

2024.02.27. 11:16:49

TÁJÉKOZTATJUK TISZTELT ÜGYFELEINKET, HOGY AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT NYITVATARTÁSI IDEJE AZ ALÁBBIAK SZERINT MÓDOSUL: 

2024. MÁRCIUS 8-ÁN (PÉNTEKEN) A SZEMÉLYES ÉS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT                07:30-11:00-IG TART NYITVA.

A TELEFONOS ÜGYFÉLFOGADÁSON TÚL AJÁNLJUK ÜGYFELEINK SZÍVES FIGYELMÉBE A SZÉPHŐ ZRT. INTERNETES ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZERÉT.  

A díjfizetők belépéséhez egy rövid regisztráció szükséges a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu/dijfizeto oldalon, ami után elérhetővé válik a személyre szabott felhasználói profil.

SZÉKESFEHÉRVÁR, 2024. FEBRUÁR 27. 

LECSERÉLNÉ RADIÁTORÁT A JÖVŐBEN? ÍGY NYERJEN IDŐT!

2024.02.25. 19:49:23

A fűtési rendszeren történő átalakítás vagy radiátorcsere csak a távhőszolgáltató előzetes hozzájárulásával valósulhat meg.

Fontos, hogy a lakástulajdonosok még a munkálatok megkezdése előtt felvegyék a kapcsolatot a SZÉPHŐ Zrt. ügyfélszolgálatával. A távhőszolgáltató 30 napon belül véleményezi és jóváhagyja a tervezett átalakításokat a rendelkezésre álló információk alapján.

A jóváhagyás nem évül el, ezért minél előbb érdemes jelezni az igényt, amely benyújtható a SZÉPHŐ Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati rendszerén, a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu webcímen.

Amennyiben a felhasználó nem rendelkezik internetes hozzáféréssel, kérjük, keresse fel személyesen, nyitvatartási időben a SZÉPHŐ Zrt. Székesfehérvár, Honvéd utca 1. szám alatti ügyfélszolgálatát.

SZÜNETEL A MELEGVÍZ-SZOLGÁLTATÁS

2024.02.01. 13:33:31

Értesítjük tisztelt felhasználóinkat, hogy hőközponti hibaelhárítás miatt 2024. február 8-án 08.00 órától 14.00 óráig szünetel a melegvíz-szolgáltatás a Cserepes köz 2-4. épületnél, amiért szíves türelmüket és megértésüket kérjük.
A
A

Székesfehérvár, 2024. február 1.

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS BÜFÉ ÜZEMELTETÉSÉRE (LEZÁRULT 2024. feb. 22-én)

2024.01.25. 15:27:40

A SZÉPHŐ Zrt. pályázati felhívást tesz közzé Honvéd utcai főépületének földszintjén elhelyezkedő, 23 m2 alapterületű büfé üzemeltetésére.

büfé képe

Lehetőséget biztosítunk a büfé helyiségeinek megtekintésére előzetes időpontegyeztetés alapján, melyet az uzemeltetes@szepho.hu e-mail címre küldött üzenetben vagy a 06-22-541-307-es telefonszámon lehet kezdeményezni.

A pályázaton való részvétel feltételeit a csatolt pályázati felhívás tartalmazza:

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS - letöltés

A pályázat beérkezési határideje: 2024. február 22. 11:00 óra.

RADIÁTORCSERE TÁVHŐS OTTHONÁBAN? - ÉRDEMES ELŐRE TERVEZNIE!

2023.11.27. 15:15:28

A távhős otthonokban végzett radiátorcserékhez még a munkálatok megkezdése előtt, a tervezési fázisban szükséges felvenni a kapcsolatot a SZÉPHŐ Zrt. ügyfélszolgálatával. A távhőszolgáltató a rendelkezésre álló információk alapján véleményezi és jóváhagyja a tervezett átalakításokat, illetve tanácsokkal is szolgál a radiátor kiválasztásához és a szerelési munkálatokhoz.

Ha a közeljövőben átalakítást tervez, vagy már gondolkodik rajta, érdemes mielőbb megkeresni a SZÉPHŐ Zrt.-t. A kiállított szakvélemény nem évül el, nincs rá időkorlát. Megelőzhető egy kellemetlen szituáció, amelyben már jönne a szakember, de még nem állnak rendelkezésre a szükséges papírok. A távhőszolgáltató igyekszik a beérkező kérelmeket minél rövidebb időn belül kezelni, de a fűtési idényen kívül is adódhat olyan leterheltség, aminek következében csak a maximális 30 napos határidővel tudják kiállítani a szakvéleményeket.

MIÉRT NINCSEN ÉJSZAKA MELEG VÍZ ?

2023.10.31. 14:41:37

A távhőszolgáltató a nap 24 órájában képes hőt szolgáltatni a fogyasztók részére. A használatimelegvíz-szolgáltatás a társasházakban a közös képviselő által kért menetrend alapján működik, azaz az éjszakai és hajnali, szolgáltatás nélküli órák a lakóközösség kérésére valósul meg jellemzően takarékossági okból.

Amennyiben a lakóközösség úgy ítéli meg, hogy igényt tart a használatimelegvíz-szolgáltatásra a hajnali órákban is, az erre vonatkozó igényét a közös képviselőnek/ fűtési megbízottnak jelezhetik, akik felveszi a kapcsolatot a SZÉPHŐ Zrt-vel a szolgáltatási menetrend módosítása érdekében.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT - TUDNIVALÓK SZÁMLAINFORMÁCIÓRÓL

2023.10.11. 14:06:52

Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink szíves figyelmét arra, hogy számlainformáció kérése esetén társaságunk ügyfélszolgálati munkatársai kizárólag az ügyfél (díjfizető) folyószámláján történő megjelenést követően tudnak felvilágosítást adni az aktuális számla összegéről, azt megelőzően nem.

Legkorábban abban az esetben jut az ügyfél (díjfizető) tudomására a számlája összege, ha a SZÉPHŐ Zrt. internetes ügyfélszolgálati rendszerében regisztrál és megtekinti azt. A regisztrációt társaságunk díjfizetői a https://ugyfelszolgalat.szepho.hu/dijfizeto oldalon tudják megtenni, ami után elérhetővé válik számukra a személyre szabott felhasználói profil.

Bíztatjuk ügyfeleinket, hogy minél többen regisztráljanak társaságunk internetes ügyfélszolgálati rendszerébe, továbbá arra is ösztönözzük őket, hogy váltsanak e-számlára, mert akkor is a lehető leggyorsabban jutnak hozzá a részletes számlainformációhoz!

Az e-számlára váltáshoz csupán egy nyomtatványt kell kitöltenie, melyet itt talál: https://www.szepho.hu/ugytipusok#elektronikus-szamla-igenyles.

SZÉPHŐ Zrt.