Műszaki hiba bejelentése
Üzemvitelre, üzemeltetésre vonatkozó bejelentések
Az üzemvitelre, üzemeltetésre vonatkozó bejelentéseket a nap 24 órájában a diszpécserszolgálat fogadja.
A bejelentés személyesen (csak munkaidőben), telefonon és írásban történhet. A bejelentő személynek a fogyasztási hely azonosítószámával azonosítania kell magát, melyet a számláján talál meg. Az intézkedést igénylő bejelentések rögzítésre kerülnek, a beavatkozás módjától függően munkalap készül róluk.
A szolgáltatási problémákra vonatkozó bejelentésekről, a felügyeleti rendszer adatainak ellenőrzését kővetően tájékoztatást adunk, indokolt esetben a hőközpontban a szükséges beavatkozásokat elvégezzük.
Az épület hőszolgáltatását ellátó hőközpont üzemviteli beállításairól kérésre tájékoztatást adunk. A felhasználói közösségek képviselői által kezdeményezett üzemviteli beállítások, szabályozási paraméterek változtatását, végrehajtását írásos megkeresés alapján, naplózva elvégezzük.
Az épületen belüli fűtési és melegvízhálózat a közösség tulajdona, üzemeltetése, karbantartása a tulajdonosi közösség feladata.
Társaságunk felé történő – az épületen belüli fűtési rendszerre vonatkozó - műszaki hibabejelentéseket fogadjuk, de beavatkozni akkor van lehetőségünk, ha az adott épület közössége társaságunkkal átalánydíjas vállalkozási szerződést kötött, vagy a munkát a társasház megrendeli.
Amennyiben a fűtési rendszerben műszaki hibát észlel, úgy azzal kapcsolatos bejelentését ezen az űrlapon teheti meg. - LETÖLTÉS
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a szolgáltatás díját nem a megrendelést beküldő felhasználó (pl. társasház, lakásszövetkezet) egyenlíti ki, úgy a számlafizető (jellemzően az a tulajdonostárs, vagy lakó, akinek az érdekében a szolgáltatást megrendelték) adatait is szükséges kitölteni, és csatolni kell a szolgáltatás díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállaló nyilatkozatát is.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a szolgáltatás díját nem a megrendelést beküldő felhasználó (pl. társasház, lakásszövetkezet) egyenlíti ki, úgy a számlafizető (jellemzően az a tulajdonostárs, vagy lakó, akinek az érdekében a szolgáltatást megrendelték) adatait is szükséges kitölteni, és csatolni kell a szolgáltatás díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállaló nyilatkozatát is.
Kiemelt szolgáltatásaink, információk
Tisztelt Ügyfelünk!
A lakossági fogyasztók részére kibocsátott távhőszolgáltatási számlák 2014. évtől az egységes közszolgáltatói számlaképről szóló 2013. évi CLXXXVIII. törvényben előírt formai és tartalmi előírások alapján készülnek. Az alábbi leírással szeretnénk segítséget nyújtani a számlán alkalmazott, a felhasználók számára esetleg nehezen érthető szakkifejezések értelmezésében az egyes oldalakon szereplő tételek, adatok részletes magyarázatával.
SZÉPHŐ ZRT, SZÁMLAMAGYARARAZAT LETŐLTHETŐ- (.PDF)Gyakori kérdések
Tudja Ön?
- Óracsere esetén mi a teendő?
- Hogyan történik a melegvíz hődíj elszámolása?
- Bérlőváltozás, tulajdonosváltozás bejelentéséhez milyen dokumentumokra van szükség?
- Az adatokban bekövetkezett változás csak személyesen nyújtható be?
- Melyek a hátralék rendezésének lehetséges módjai?
Kattintson a tovább gombra részletes információért!