Diszpécserszolgálatunk elérhetőségei
Diszpécserszolgálatunk tevékenységi köre:
- A felhasználói közösségek képviselői által igényelt üzemviteli beállítások, módosítások − pl. fűtés indítása, leállítása, szabályozási paraméterek változtatása − végrehajtása, a szükséges tájékoztatás megadása, továbbá a felhasználói bejelentések fogadása.
- Az épületek ún. szekunder fűtési rendszerére vonatkozó vállalkozási szerződésben vállalt munkák, hibabejelentések felvétele, a hiba kijavításához szükséges intézkedések megtétele.
- A közületi és lakossági megrendeléses munkák felvétele, tájékoztatás a várható költségekről, a munkavégzés időpontjáról.
Diszpécserszolgálatunk elérhetőségei:
Cím: 8000 Székesfehérvár, Honvéd u. 1.
Telefon: (22) 541 - 300
E-mail: diszpecser@szepho.hu
Ügyfélfogadás:
Hétfőtől - Péntekig: 08:00 - 16:00 óráig
Telefonos műszaki ügyfélszolgálat:
Társaságunk diszpécserszolgálata a nap 24 órájában fogadja a felhasználói közösségek képviselőitől beérkező telefonos megkereséseket.
Kiemelt szolgáltatásaink, információk
Tisztelt Ügyfelünk!
A lakossági fogyasztók részére kibocsátott távhőszolgáltatási számlák 2014. évtől az egységes közszolgáltatói számlaképről szóló 2013. évi CLXXXVIII. törvényben előírt formai és tartalmi előírások alapján készülnek. Az alábbi leírással szeretnénk segítséget nyújtani a számlán alkalmazott, a felhasználók számára esetleg nehezen érthető szakkifejezések értelmezésében az egyes oldalakon szereplő tételek, adatok részletes magyarázatával.
SZÉPHŐ ZRT, SZÁMLAMAGYARARAZAT LETŐLTHETŐ- (.PDF)Gyakori kérdések
Tudja Ön?
- Óracsere esetén mi a teendő?
- Hogyan történik a melegvíz hődíj elszámolása?
- Bérlőváltozás, tulajdonosváltozás bejelentéséhez milyen dokumentumokra van szükség?
- Az adatokban bekövetkezett változás csak személyesen nyújtható be?
- Melyek a hátralék rendezésének lehetséges módjai?
Kattintson a tovább gombra részletes információért!